V případě výskytu vady u zakoupeného zboží má spotřebitel právo zboží reklamovat. Reklamaci musí uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co se dozví, že zboží má vadu, nejdéle pak do 24 měsíců od zakoupení zboží.
O přijetí reklamace a jejím řešení bude spotřebitel informován bezodkladně po obdržení zboží, nejdéle však do tří dnů od přijetí reklamace. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od přijetí.
Postup reklamace
1. Zabalte zboží do obalu, který ho dostatečně ochrání před poškozením.
2. Do balíku vložte tento vyplněný Reklamační formulář 2P Servis , umožňující identifikaci zákazníka a zboží.
3. Reklamované zboží spolu s tímto formulářem můžete zaslat dvěma způsoby:
a) Zásilkovnou – pro zákazníka zdarma
Zboží zabalte, na balík uveďte kód 91581034 a doneste na nejbližší podací místo Zásilkovny, kde balík doručí zdarma na naši adresu.
b) Českou poštou – hradí zákazník
Zboží zabalte a pošlete na adresu:
2P Servis s.r.o., Nádražní 1331, 342 01 Sušice
4. Zásilku doporučujeme pojistit a pečlivě uschovat doklad o jejím odeslání.
Celé znění obchodních podmínek naleznete zde .
+420 374 802 047
obchod@2pservis.cz
2P SERVIS s.r.o.
Resslova 526/20, Jižní Předměstí,
301 00 Plzeň
IČO: 28049390 | DIČ: CZ28049390