Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej vrátit do 14 dnů od datumu převzetí objednávky. Vracené zboží nesmí být poškozené ani zničené a musí obsahovat všechny originální štítky a visačky.
-
Na dodacím listě, který je součástí zásilky, zaškrtněte, kolik kusů a jaké položky vracíte. Dále vyplňte kolonku s vaším číslem účtu, pro následné vrácení peněz.
-
Zabalte zboží i s dodacím listem do obalu, který ho dostatečně ochrání před poškozením – můžete využít obal, ve kterém bylo zboží doručeno.
-
Doneste balík na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze nahlaste náš 8místný vratkový kód: 91581034. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek, nalepí ho na zásilku a zdarma ji odešle k nám.
Balík můžete také odeslat na vlastní náklady jakýmkoliv jiným dopravcem na adresu:
2P Servis s.r.o., Nádražní 1331, 34201 Sušice.
Vždy prosím dopravci vyplňte náš e-mail:
info@2pservis.cz
a naše telefonní číslo: +420 722 929 329, aby nás mohl dopravce kontaktovat.